BRAVOS
Merkstrategie & branding
2025
Voor BRAVOS mocht ik een merkstrategie en brandingtraject ontwikkelen waarin moed, eigen(wijsheid) en plezier samenkomen. Vanuit de wens om patronen te doorbreken en mensen te laten genieten van het hier en nu, hebben we de kern van BRAVOS scherpgezet en vertaald naar een krachtige merkidentiteit. Met een visie die inspireert, een missie die motiveert en een uitstraling die lef ademt, staat BRAVOS nu stevig in de markt – klaar om anderen uit te dagen, te inspireren en vooruit te brengen.
BRAVOS daagt je uit om die vicieuze cirkel te doorbreken. Niet door je een kant-en-klare route aan te reiken, maar door je bewust te maken van je eigen kracht. Het begint bij stilstaan, ervaren en voelen—de ruimte nemen om bewust keuzes te maken en te ontdekken wat jij nodig hebt. We geloven dat echte groei ontstaat wanneer je het nu omarmt. Door vandaag bewust te leven, bouw je vanzelf een toekomst waar je zin in hebt. De reis, hoe klein of groot ook, wordt gevierd als een bron van groei, betekenis en voldoening. And that’s what matters!